יום שבת, 25 בפברואר 2012

סיכום (ביניים) של תערוכת משחקי מחשב 2012 בשנקר מאת ליאור רוזנשפיץ


ביום רביעי האחרון הוצגה בשנקר תערוכה שונה מהרגיל, תערוכת של משחקים שנעשו כאן בישראל ע"י הבוגרים הטריים של המסלול לעיצוב ופיתוח משחקים בשנקר (גילוי נאות, הכותב הוא בין הבוגרים).

בשונה מהתערוכות שנערכו עד כה, הפעם הערב כולו הוקדש רק לבוגרי המסלול, ושולב עם חלוקת תעודות גמר (מתי בארץ ישכילו לפתח את זה לתואר שלם?!). במהלך הערב הבוגרים העבירו פרזנטציות קצרות והדגמות על משחקי הגמר שלהם, ומיד לאחר מכן נפתח חלל התערוכה בו הקהל יכל לשחק בכל המשחקים שהם פיתחו (כולל משחקים נוספים שנעשו תוך כדי הלימודים).
משחקים בולטים שהוצגו הם "PLIF", הוא משחק פלטפורמה על ארנבון שמסוגל להפוך את הגרביטציה על פיה, ועל השחקן לתכנן את זמני ההיפוך בשביל לעזור לארנב להשיג את כל הגזרים. משחק בולט נוסף הוא "Monkey Magnet", משחק אייפון פיסיקלי על מסעותיו של קוף ונסיונותיו לאסוף את הבננות במסע עמוס מכשולים , מיסטיקה ושדות מגנטיים נשכחים מהעבר. למרות שניכר היה לראות כי רבים מהם מכוונים אל שוק הפייסבוק והסמארטפונים (הגיוני כי בארץ רוב התעשיה בארץ עוסקת בפרויקטים בסדר גודל דומה), היו גם שהציגו משחקים שאפתנים יותר, ביניהם משחק פנטזיה מהפנט בסגנון של D&D, אך הפרויקט השאפתני ביותר היה ללא ספק "חצאית דמעות", משחק פעולה מגוף ראשון (FPS, כמו דום) שהוא פארודיה על צה"ל והג'ובניקים, כאשר לילה אחד משתלטים טרוריסטים של החיזבאללה על מחנה הקריה בת"א ומפתיעים משק"ית ת"ש בזמן המקלחת וגונבים לה את השרוך (וגם את הבגדים, יש לציין). בתגובה המש"קית יוצאת למסע נקמה מטורף ומחסלת את כל הטרוריסטים רק בשביל להשיב את השרוך שלה.




כל המשחקים יהיו זמינים בקרוב באתר "נענע10" וגם בפייסבוק ואפסטור.
התערוכה תמשך גם בימים א'-ג' בין השעות 18:00-20:00, ידע עם 8, שנקר (הגלריה בקומת קרקע). מומלץ להספיק להגיע!


תודה לליאור והרבה הצלחה בהמשך הדרך. אני אגיע לתערוכה ביום שלישי בשעה 18:00.
שחר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה