יום שלישי, 21 בפברואר 2012

מציאות מועצמת בטלפונים ניידים: vuforia של חברת Qualcomm


בפוסט הזה ציינתי שניסיתי את הטכנולוגיה של Qualcomm ונוכחתי בעוצמתה לעומת הפלאש.

לפניכם תקציר של המדריך המלא (והמצוין) להתקנה ופבלוש של אפליקצית זיהוי מרקרים במכשיר הנייד שלך. במידה ולא הצליח לפי התקציר, פנו למדריך המלא:
תהליך זה נחוץ רק למפתחים בשפת גאבה (Java). מפתחי Unity יכולים לקצר תהליכים (ראו בהמשך).

1. הורדות רלוונטיות (להתקין אחת אחרי השנייה לפי הסדר):
א. JDK
ב. Eclipse IDE.
את תוכן הZIP להכניס לספרייה ב-C:\Program Files\Eclipse
ג. Android SDK.
הוסף את השורות האלה ל path של windows (אם אינך יודע איך הסתכל בדף הרלוונטי על Android SDK במדריך)
;C:\Development\Android\android-sdk-windows\tools\;C:\Development\Android\android-sdk-windows\platform-tools\
ד. ADT.
מתוך הEclipse בחר Help-->Install new software והכנס את הלינק
 https://dl-ssl.google.com/android/eclipse/
ה. Android Platform SDK support.
מתוך הEclipse בחר Window-->Android Sdk and AVD Manager. סמן את האייטמים הבאים להורדה:
Documentation for Android SDK, API 13, revision 1
SDK Platform Android 2.1, API 7, revision 3
Samples for SDK API 8, revision 1 (optional)
Google USB Driver package, revision 4
לחץ Install וקבל את ההסכמים.
ו. CYGWIN
ז. Android NDK.
התקן את זה כאן: C:\Development\Android\android-ndk-r6\ והוסף את זה לpath של windows.


2. הורדה של QCAR SDK
א. QCAR.
ב. בEclipse לך לWindow-->Preferences-->Java-->Build path-->Classpath Variables
צור משתנה חדש בשם QCAR_SDK_ROOT עם הערך C:/Development/Android/qcar-android-xx-yy-zz כאשר xx-yy-zz הם המספר גרסה בהתקנה שלך.
ג. חבר את הטלפון למחשב בעזרת כבל USB. אם אין דרייבר (והטלפון לא מזוהה במחשב) הסתכל במדריך לעזרה נוספת.

3. הרצה ראשונה
א. יבא פרויקט מדף הדוגמאות (ארבע אפשרויות).
ב. נסה להריץ אותו (לקמפל). הטלפון אמור להתחיל להריץ את האפליקציה (והיא גם תותקן עליו לשימוש חוזר ללא חיבור ישיר עם המחשב).


מפתחי Unity:
1. הורידו והתקינו Unity 3.4 או 3.5 בגרסת Pro עם הרחבה ותמיכה באנדרואיד.
2. התקנת אנדרואיד במחשב:
(מהתקציר הקודם בצעו את הצעדים הבאים: 1.א, ג, ה)