יום שבת, 30 ביולי 2011

הגבלת פריימים לשנייה בפיתוח לאנדרואיד בעזרת פלאש

בשבת שעברה פיתחתי משחק ראשון לAndroid בעזרת Flash שהתבסס על המשחק NinJump שהלהיב אותי בתקופה האחרונה. הפיתוח הזה הביא אותי (שוב) למסקנה שמאד קשה יהיה לפתח משחקים לאנדרואיד בעזרת פלאש.

גיליתי שישנה הגבלה של 24 פריימים לשנייה בכל אפליקצית פלאש באנדרואיד, לא משנה מה מגדירים בקוד. יש על זה די הרבה מאמרים וכתבות ברשת שמנסות להגיע, בעזרת אופטימיזציות נוקשות, למקסימום "נפלא" של 24 פריימים לשנייה.

באיזה שהוא מקום זהו הקש ששבר אותי... במיוחד אחרי הניסיון המעולה שיש לי עם תוכנת Unity3D במסגרת העבודה שלי. פשוט מאד לא נעים לי להודות שאולי באמת עבר זמנה של תוכנת Flash מבחינתי...
כמובן שלא אוכל לזרוק את הידע הזה לפח ובטוח אמשיך לעבוד עם פלאש. אבל זה די מצער שהביצועים של התוכנה השימושית הזו ירודים כל כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה