יום שלישי, 17 בינואר 2012

עקיבה אחר מבט עיניים, הדבר הגדול הבא?



חברת Tobii קיימת לא מעט שנים (מאז 2000 בערך). אני זוכר אותם עוד כשקראתי מחקרי שבדקו שימושיות באתרי אינטרנט וחקרו על מה אנשים מסתכלים קודם באתר האינטרנט שלך? האם פרסומות הפלאש הקופצות עובדות והאם הגולשים בכלל מסתכלים עליהן? המחקרים הללו, שבוצעו בעזרת הטכנולוגיה של Tobii, סייעו רבות בידי מעצבי אתרים להגיע למסקנות רבות בנושאי עימוד אתר, עיצובו ומבנהו. רבות מהמסקנות האלה משמשות היום חוקי בסיס בבניית אתרים.

היום, אחרי כעשור, טובי חוזרת עם משחקים ואפליקציות נשלטות על-ידי מבט. סיקרו את האתר שלהם לעוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה