בדוגמא שלפניכם רואים כיצד משחק יכול לגרום לאפקט לימודי או טיפולי בלי שהשחקן אפילו מבין מה הוא עושה או מתרגל. בכדי להגיע להשפעה ברמה גבוהה ואיכותית שכזו המשחק צריך להיות קודם כל מותאם למשתמשים שלו. ככל שההתאמה תהיה טובה יותר וממוקדת יותר, כך השחקן ירגיש פחות ש"עובדים עליו" או שלא יהיה לו אכפת כי הוא נהנה בין כה...
פרסומים, המלצות, קוד פתוח, סרטונים, how-to. מאגר של טיוטות אישיות שכותבי הבלוג החליטו לפרסם לציבור הרחב בתחום ה UI , משחקים, חווית המשתמש (User Experience) ואוגמנטד ריאליטי (Augmented Reality). כותבי הבלוג הם אנשי תוכנה ועיצוב שחיים את הטכנולוגיה.
יום רביעי, 23 בפברואר 2011
משחק מחשב כמניע לתרגול פיזיותרפי לבעלי נכויות
בדוגמא שלפניכם רואים כיצד משחק יכול לגרום לאפקט לימודי או טיפולי בלי שהשחקן אפילו מבין מה הוא עושה או מתרגל. בכדי להגיע להשפעה ברמה גבוהה ואיכותית שכזו המשחק צריך להיות קודם כל מותאם למשתמשים שלו. ככל שההתאמה תהיה טובה יותר וממוקדת יותר, כך השחקן ירגיש פחות ש"עובדים עליו" או שלא יהיה לו אכפת כי הוא נהנה בין כה...
תוויות:
זיהוי תמונה,
ממשק משתמש,
משחק,
עיצוב אינטראקציה,
שימוש
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה