לראות את המכונית שאתה ממש רוצה לקנות על גב ירחון העוסק ברכב;
לשחק בכל הנשקים של החללית Enterprize ממסע בין כוכבים (Star Trek);
שומר מסך מגניב שקופץ מעל הלפטופ שלך;
למדוד בגדים ומשקפיים לפני שאתה קונה אותם;
ערכת התופים הזולה בעולם (או ערכת התופים לחנונים).
כל אלה ועוד בפוסט המלא שפורסם כמעט בדיוק לפני שנה במאי 2009. היום כבר יש פרסומות מבוססות מציאות מועצמת שעשירות בהרבה יותר אינטראקציה עם הלקוח. בקרוב יפורסמו כמה כאלה...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה