חברת טימוקו (Timocco) הישראלית היא סטארטאפ של שניים: שרית טרסר, מרפאה בעיסוק שחברה לשי יגור המפתח הראשי. הם יצרו סביבה שכוללת מספר משחקים שמשתמשים בטכנולוגית augmented reality. הסרטון מדגים חלק מהם.
הנקודה היפה פה היא שהמשתמש (ההורה או המורה) יכול להתאים ולשנות את רמת המשחק והאתגר ולהתאים אותו אל הילד.
שיקום הוא בלי ספק אחד התחומים שהטכנולוגיה הזו יכולה לסייע בו וכל הכבוד לטימוקו שזיהו את הפוטנציאל הזה. מאחל המון הצלחה.
מבחינה טכנית, הילד אוחז בכדורים צבעוניים שמזוהים על-ידי המצלמה וכך ניתן לדעת היכן ממוקמות הידיים שלו במרחב התלת-מימדי. התוכנה צריכה לתרגם את המידע הזה ולמקם סמן עכבר על מסך מחשב (דו-מימד). המשימה הזו מבוצעת בעזרת כיול ראשוני של המערכת (אפשר לראות זאת בסרטונים אחרים של טימוקו). כאשר המערכת יודעת מה טווח הפעולה המקסימלי של המשתמש היא מתאימה לו את התרגום המתאים של מיקום העכבר מהמרחב התלת-מימדי למרחב הדו-מימדי.
הנקודה היפה פה היא שהמשתמש (ההורה או המורה) יכול להתאים ולשנות את רמת המשחק והאתגר ולהתאים אותו אל הילד.
שיקום הוא בלי ספק אחד התחומים שהטכנולוגיה הזו יכולה לסייע בו וכל הכבוד לטימוקו שזיהו את הפוטנציאל הזה. מאחל המון הצלחה.
איך עשו את זה? המשך לקרוא.
מבחינה טכנית, הילד אוחז בכדורים צבעוניים שמזוהים על-ידי המצלמה וכך ניתן לדעת היכן ממוקמות הידיים שלו במרחב התלת-מימדי. התוכנה צריכה לתרגם את המידע הזה ולמקם סמן עכבר על מסך מחשב (דו-מימד). המשימה הזו מבוצעת בעזרת כיול ראשוני של המערכת (אפשר לראות זאת בסרטונים אחרים של טימוקו). כאשר המערכת יודעת מה טווח הפעולה המקסימלי של המשתמש היא מתאימה לו את התרגום המתאים של מיקום העכבר מהמרחב התלת-מימדי למרחב הדו-מימדי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה