יום חמישי, 27 בינואר 2011

אתגרים בתכנון משחקים ואפליקציות לטכנולוגית מצלמות עומק (Depth Sensor)



באתר KinectHacks, שדרך אגב גדל בתוך כחודשיים מבלוג קטן עד כדי מצב שבעליו רוצה למכור אותו כי אין לו כבר זמן לעדכן אותו מרוב עומס הכתבות, הוצג השבוע UI שמבוסס על תנועות גוף וג'סטות (gestures) יחד עם ג'ויסטיק, במטרה לשלוט על משחק FPS (first person shooter).

בתור אחד שמתכנן משחקים עם הטכנולוגיה הזו אני יכול לומר שאחד האתגרים הגדולים מבחינת מנשק משתמש הוא הענקת שליטה על התקדמות בתוך עולם תלת-מימדי. הפתרון שמוצע כאן הוא שימוש בג'ויסטיק, שאכן כרגע הוא הפתרון האידיאלי לסוגיה זו.