יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

תערוכת IDHO 2010 Play - הסיכום

בתאריך ה23 ביולי ביקרתי בתערוכת סיום קורס עיצוב אינטראקציה (של המכון הטכנולוגי בחולון). השנה הוא היה בסימן משחקים. גם אני בוגר הקורס הזה, כך שיש כאן גם נוסטלגיה...

שלושת המוצרים והקונספטים המעניינים ביותר לדעתי מובאים לפניכם:


1. בובופלצת- הקופסא שעוזרת לסדר את הבית. אחרי זמן המשחקים כשהבית מבולגן והילד כבר שכח מהמשחקים שפוזרו בחדר, זו תמיד חתיכת משימה לבקש ממנו לסדר בחזרה את הכל... אז למה שלא לעשות מזה משחק גם מזה? בובופלצת עושה רעשים, קולות ורעידות על כל בובה שהיא "אוכלת", וכשקיבלה את כולן- היא עושה קול מיוחד נוסף.




2. להפיח חיים בעולם. בהתחלה, כשכלי המשחק מחוץ למגרש, העולם שקט וריק ואפלולי. כל חלק שמוכנס למקומו במגרש מחיה משהו בעולם ויוצר אינטראקציה: קוף שמקפץ על העצים, דגים בים, חתול שמנסה לתפוס אותם ועוד. הדבר הנוסף שעניין אותי כאן הוא ש"הסיפור" שנוצר בסופו של דבר משתנה בהתאם לרצף הכנסת כלי המשחק למגרש.




3. רוצה ללמוד לעשות סושי? בבקשה! שמרתי את הטוב לסוף... הדרכה באמצעות אוגמנטד ריאליטי! אתה יושב מול עמדת הבישול במטבח כשכל המוצרים מונחים לפניך. אתה פשוט בוחר מה אתה רוצה להכניס לתוך הסושי שלך ושלב אחרי שלב מוסבר לך מה לעשות, איך לחתוך כל ירק, איך לפרוס את האצה, איך לגלגל את הרול... וכו'. עשוי נפלא, כל הכבוד!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה