יום שבת, 17 ביולי 2010

משחק AR - קלפי מלחמה. ביקורת



לפניכם סרטון שמציג התחלה של משחק קלפי מלחמה (מהמשחקים שבהם כל שחקן מציג מפלצות עם כוחות ויכולות שונים והם ברי השפעה אחד על השני). המשחק הזה מבוסס על טכנולוגית המציאות המועצמת ותוכנת בעזרת ה FlarToolKit  והמרקרים.
הקריין מסביר יפה מאד את הממשק, אבל אני רציתי להסביר איך זה עובד וכמה זה פשוט מה שהוא עשה שם.
1. כל מרקר = דמות. זה אינו קונספט חדש ולא קשה לביצוע כלל. כשמרקר מוצג למצלמה- מופיעה הדמות שלו.
2. קרב מופעל כאשר שני מרקרים קרובים זה לזה. יש פונקציה בFlarToolkit הבודקת את המרחק הישיר בין שני מרקרים. בדיקה זו מאד פשוטה ואינה בעייתית. מתחת למרחק מסויים מופעל מצב הקרב, מחושב הניקוד, ומופעלת אנימציה של כל העסק.

מקווה שבקרוב אתחיל להוציא קוד שידגים את הפונקציונליות הזו של המרקרים.

ותודה רבה לתומר מלינרסקי שהפנה אותי לסרטון הזה.
Bookmark and Share