יום רביעי, 14 ביולי 2010

קוד פתוח, והפעם - המרות מיוחדות

זו המחלקה הראשונה שאני משחרר כאן כקוד פתוח וחינמי לכל.
אני בעד שיתוף ואשמח לקבל בחזרה רעיונות נוספים, שיפורים של הקוד או תוספות אליו, פונקציות נוספות וכו'.
כמובן שאשמח אם תפנו אנשים אל הבלוג הזה בתמורה, אבל גם זה לא חובה...

מחלקה זו מכילה כרגע שלוש פונקציות קטנות וקלות שממירות בין String לBoolean, והמרה שנייה היא מזמן בשניות לחותמת זמן בפורמט של HH:MM:SS או MM:SS במקרה ואין מספיק שניות. המרה שלישית (עודכן ב17-7-2010) מדפיסה אובייקט שלם על כל תכונותיו והמשתנים שלו. המרה רביעית (עודכן ב19-1-2011) היא בין XmlList לObject של נתונים.

הנה הקוד להורדה כולל דוגמאות.



הסברים על הפונקציות עצמן:

var bool:Boolean = Converter.stringToBoolean("true");

הפונקציה מקבלת מחרוזת ובודקת האם היא משמשת כמשתנה בוליאני. אני משתמש בפונקציה הזו בשביל נתונים שאני מקבל מה flash vars או XML , כי בדרך כלל נתונים אלה מגיעים בתור מחרוזת.

-------------------------------

 var timeText:String = Converter.secondsToTimeString(10);

הפונקציה מקבלת מספר שניות ומחזיקה חותמת זמן. למשל: 00:10 (במקרה של 10 שניות) או 01:30:00 (במקרה של 5400). אני השתמשתי בפונקציה הזו כאשר אני רוצה ליצור תצוגת זמן של סרטי וידאו וקבצי מוזיקה.


-------------------------------
(עודכן ב17-7-2010):

 var debugText:String = Converter.objectToString(exampleObject);


הפונקציה מקבלת אובייקט מלא ומחזירה מחרוזת הכוללת את כל תתי-המשתנים שלו בתצוגה ברורה (גם אם יש אובייקט בתוך אובייקט!). מאד נוח לdebugging , או לראות את כל ה flashvars שקיבל אובייקט מסוים.



-------------------------------
(עודכן ב19-1-2011):

 var obj:Object = Converter.xmllistToObject(exampleXmllist);

הפונקציה מקבלת xmllist, שהוא מצבור של node, ויוצרת מהם אובייקט שהnode name מסמל את שם התכונה וערכו יהיה התוכן בxml

Bookmark and Share

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה