פרסומים, המלצות, קוד פתוח, סרטונים, how-to.
מאגר של טיוטות אישיות שכותבי הבלוג החליטו לפרסם לציבור הרחב בתחום ה UI , משחקים, חווית המשתמש (User Experience) ואוגמנטד ריאליטי (Augmented Reality).
כותבי הבלוג הם אנשי תוכנה ועיצוב שחיים את הטכנולוגיה.
דפים
▼
יום שלישי, 7 בפברואר 2012
טיפ קטן, והפעם- הגדרת HitArea שונה לאובייקט
כאשר רוצים להגדיר לאובייקט איזור בלתי נראה ש"ירגיש" נכנסים אליו, אפשר לעשות זאת על-ידי שימוש במשתנה hitArea של המחלקה Sprite.
שימוש אפשרי הוא כאשר רוצים שתפריט יפתח, כמו בדוגמה הזו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה