יום רביעי, 26 במאי 2010

טיפ קטן, והפעם- איך לדעת את גרסת נגן הפלאש



הנה הדרך היעילה ביותר לדעת מה גרסת נגן הפלאש (flash player) של הצופה. כך אפשר להתאים את הפונקציות/ הקוד וכו' לפי גרסה זו. זה הקוד המלא למה שאתם רואים כאן.

יום רביעי, 12 במאי 2010

טיפ קטן, והפעם- איך לדעת את כתובת הHTML של העמוד שבו מולבש הפלאש


אם רוצים או צריכים לדעת את כתובת העמוד שבו ממוקם אובייקט הפלאש (מסיבות של אבטחה למשל), אפשר לעשות זאת בעזרת הפעלת פקודות javascript מתוך הפלאש.

אפשר להפעיל פונקציית javascript הממוקמת באותו עמוד או לכתוב אחת כבר בתוך הפלאש. פעולות אלה מתבצעות בעזרת מחלקה בשם ExternalInterface.

למשל, את כתובת העמוד הנוכחי אפשר לקבל בעזרת הפקודה הזו:
var pageUrl:String= ExternalInterface.call('window.location.href.toString');

יום שלישי, 11 במאי 2010

טיפ קטן, והפעם- איך לגרום לפלאש המולבש בעמוד HTML לפעול אוטומטית


זו בעיה ידועה שקורית לפלאש כשמלבישים אותו בעמוד HTML. מופיעים בקצוות שלו פסים והפלאש עצמו אינו מופעל אוטומטית, רק עד לחיצה על הפלאש. רק אז מתחיל הכל לפעול.

אחרי שניסיתי כמה שיטות, הפתרון היעיל ביותר שמצאתי הוא להשתמש בספריית swfobject כדי לעשות embed לפלאש בעמוד HTML במקום באמבד ישיר בעזרת תגית object.

יום שישי, 7 במאי 2010

אנשים לעקוב אחריהם: והפעם, Squidder



החבר'ה בSquidder אחראים בלי ספק לאחת מההתקדמויות הרציניות עם הFlarToolKit. הם בנו את הקוד הבסיסי שאיפשר יצירת אפליקציות אוגמנטד ריאליטי מרובות מרקרים. אחריהם נכנסו לתמונה כל מיני מפתחים גדולים אחרים שהתבססו על הקוד שלהם ביצירת Managers לפיתוח אפליקציות (נספר עליהם בהמשך).